Informatii publice
Care sunt obiectivele noastre?
- Sa constituie interfata pentru discutii si sa fie un partener activ pentru autoritatile administratiei publice locale in ceea ce priveste aspectele de dezvoltare si de gestiune a Serviciului, in scopul de a coordona politicile si actiunile de interes general;
- Sa elaboreze si sa aprobe caietul de sarcini si regulamentul Serviciului;
- Sa elaboreze si sa aprobe documentatia de atribuire, care va include obligatoriu proiectul contractului de delegare a gestiunii ce urmeaza a fi atribuit si anexele obligatorii la aceasta - in cazul gestiunii delegate, respectiv documentatia aferenta modalitatii de gestiune directa;
- Sa elaboreze si sa aprobe documentatia de atribuire, care va include obligatoriu proiectul contractului de delegare a gestiunii ce urmeaza a fi atribuit si anexele obligatorii la aceasta - in cazul gestiunii delegate, respectiv documentatia aferenta modalitatii de gestiune directa;
- Sa incheie contractul/contractele cu operatorii, in numele si pe seama unitatilor administrativ-teritoarile membre implicate, care vor avea impreuna calitatea de delegatar, astfel cum este prevazut de art. 30 din Legea nr. 51/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. In functie de specficul activitatilor caer compun Serviciul, delegatar, pot fi toti membrii Asociatiei pentru toate activitatile sau numai o parte din acestia pentru anumite acitivtati;
- Sa identifice si sa propuna orice actiuni vizand crestearea oportunitatilor de finantare a proiectelor de investitii in infrastructura tehnico-edilitara aferenta Serviciului;
- Sa imbunatateasca planificarea investitiilor in infrastructura tehnico-edilitara aferenta Serviciului.