Patrimoniul asociatie - ADI DISTRIGAZ

Patrimoniul Asociatiei este compus din bunurile si resursele proprii, necesare acoperirii cheltuielilor de organizare si functionare si desfasurarii activitatilor proprii, pe de o parte, si din dreptul de folosinta gratuita asupra unor bunuri din domeniul public sau privat al asociatilor, acordat sau ce va fi acordat Asociatiei de catre asociati, pe de alta parte
Patrimoniul initial al Asociatiei este de 3.000 lei, constituit din contributia in numerar a asociatilor, dupa cum urmeaza:
Patrimoniul initial al Asociatiei este de 3.000 lei, constituit din contributia in numerar a asociatilor, dupaAsociatia se finanteaza prin contributii din bugetele locale ale unitatilor ad ministrativ- teritoriale membre, precum si din alte surse, in conditiile art. 90 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare. cum urmeaza:
a) un contabil;
b) unul sau mai multi consilieri juridici;
c) un numar suficient de specialisti pentru monitorizarea executarii contractului/contractelor de delegare, conform mandatului acordat Asociatiei prin prezentul statut.
La calculul cuantumului propus al cotizatiei anuale, consiliul director va lua in considerare sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor de functionare a aparatului tehnic al Asociatiei.
Consiliul director se intruneste in sedinte, cel putin o data pe luna sau on de cate on este nevoie, la convocarea presedintelui Asociatiei
Deciziile consiliului director se iau in prezenta si cu votul a cel putin jumatate plus unu din numarul membrilor consiliului director.
Consiliul director va alege dintre pa rticipantii la sedinta un secretar care va redacta procesul-verbal at sedintei. Procesele-verbale se semneaza de presedinte si de secretar si se comunica tuturor membrilor consiliului director. Deciziile consiliului director se consemneaza in registrul de procese- verbale, care se pastreaza la sediul Asociatiei.
Sedintele consiliului director pot avea loc si prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, iar deciziile consiliului director pot fi semnate de asociati inclusiv cu semnatura electronica extinsa. Modalitatea de desfasurare a sedintelor va fi mentionata in convocator.

Controlul financiar al Asociatiei

Controlul financiar intern al Asociatiei este asigurat de o comisie de cenzori formata din minimum 3 membri, desemnati de adunarea generala dintre membrii adunarii sau alesi din cadrul altor categorii de personal, pentru o perioada de patru ani, cu posibilitatea prelungirii.
Membrii consiliului director nu pot fi cenzori. Cel putin unul dintre cenzori trebuie sa fie contabil autorizat sau expert contabil, in conditiile legii.
Comisia de cenzori isi poate elabora un regulament intern de functionare. Sedintele comisiei de cenzori pot avea loc si prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, iar actele adoptate de comisia de cenzori pot fi semnate de membri inclusiv cu semnatura electronica extinsa.
Comisia de cenzori are atributiile prevazute la art. 272 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 246/2005.

Organele de conducere administrare si control

Organele de conducere, administrare i control ale Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Distrigaz Teleorman Sud sunt:
Scroll to Top